Torsdag er «Smart og smidig» dagen

Kontoret

Hver torsdag jobber vi, utelukkende, med kontinuerlig forbedring. Trenger du hjelp eller støtte i forbedringsarbeid, har gode innspill eller idéer er det bare å ta innom kontoret til Laila eller Jon på torsdagen 🙂

2 kommentarer til “Torsdag er «Smart og smidig» dagen”

  1. Savner fremdeles smart & smidighet innenfor studentstøtte. Vi har fått en tavle og «thats it». I forhold til smart & smidighet innenfor studentstøtte savner jeg følgende:
    – At noen tør å stille spørsmålet «Hvordan kan vi bli mer smart & smidig»? Hva gjør vi dårlig? Hvordan kan vi bli bedre?
    – Kan vi bruke taxonomiene til å føre statistikk for sakene i studentstøtte?
    – Jeg skulle også ønske at Brukerstøttemøtene i større grad prøvde å inkludere Studentstøtte (f.eks statistikk saker for Studentstøtte kontra BRITA.

    Det kan være interessant å se om problemer som kommer inn i BRITA også gir utslag også i studentsstøtte (VPN, eduroam, print, virus etc)

  2. Takk for innspill, kjekt at du følger med på bloggen vår 🙂
    Du er på rett spor når du stiller spørsmål rundt hva vi ikke er så gode på og hvordan kan vi bli bedre.

    Vi tenker at mye av det daglige forbedringsarbeidet må foregå ute i det enkelte miljø. Når initiativet kommer fra dere kan vi være med å dra prosessen i gang. Vi kan også støtte dere underveis.
    Det kan være lurt å starte med mindre og konkrete problem-/forbedringspunkter. Kom gjerne innom kontoret vårt for å diskutere aktuelle problemstillinger.
    Kontoret er alltid åpen torsdager kl. 08:00-15:00 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *